субота, 19. август 2017.

Tu i tamo

Juri me oluja
iza mene dišu crni oblaci
munje kroz njih šaraju
iz njih reže gromovi
za petama mi je.
Mislio sam da će se dan
završiti lepo.

Danas sam ušao u nove patike
posle dve godine
nekad mi je to
najviše sreće donosilo
kupovina novih patika
hodanje u novim patikama
kupovina igračaka
zaljubljenost.
Dečaci samo žele da su zaljubljeni
ustvari.

Bele patike
pomislio sam
nema ništa lepše
od mlade devojke
i prljanja novih, belih patika
hodanjem kroz Margitu
do centra.

Oluja me gotovo stigla
ušao sam u kuću svog prijatelja
shvatio da se ne osećam nikako
kada mi je postavio to pitanje
naglasio mu to uzdahom
i ispruženim dlanom
koji sam klimao
pokazivajući time
da mi je za sada svejedno
tu i tamo, rekao sam.
Krvario sam zbog previše ljudi
stvari
sada bih mogao da odmorim
da dignem noge uvis neko vreme.

To ću i uraditi
izuo sam se
podigao noge na kauč
nismo imali više cigara
kafe
zarobljeni smo tu i tamo
počela je kiša
tada sam pogledao u svoje noge.

Nove patike
raskrvarile su mi prste.

Нема коментара:

Постави коментар