четвртак, 20. новембар 2014.

Ostavi ovo nama

Ne piši.
Foliraš se,
tebi ovo ne znači ništa.
Prekini,
odustani.
Ako imaš novca,
nemaš o čemu da brineš.
Ako tvoj tata,
ima novca,
onda nema o čemu da brine.
Ne nervira se,
i ne razmišlja,
da li će njegova deca jesti.
I nije bolestan,
i ti nemaš o čemu da brineš.
Ovo radiš zbog drugih,
ti ne patiš.
Samo živi,
i troši svoj ili tatin novac.

Moj ćale nema novca,
zabrinut je i nesrećan,
jer pored mene ima i mog mlađeg brata.
I moj ćale guta šaku šarenih tableta,
i moj mlađi brat i ja smo zabrinuti i nesrećni.
Moj mlađi brat je još mali,
i ne razume.
Ja razumem,
i patim.
Ja pišem,
ja čitam,
ja bežim.

Molim te,
tebi ovo ništa ne znači,
ne kvari nam i ostavi nam,
jedinu stvar koju volimo,
jedinu stvar koja nam pruža bekstvo.

Нема коментара:

Постави коментар