уторак, 30. август 2016.

Lucky balls

Te godine su matori našli poslove,
ali i dalje nismo imali kinte,
i bila je zima,
a nije mi se išlo kući,
nije mi se ni sa kim pričalo,
pa sam ušao u kladionicu,
i seo pored penzionera,
koji su igrali lucky balls.
Uzeo sam listić i hemijsku,
i pretvarao se da upisujem brojeve,
ali sam ustvari čitao Faktotum od Bukovskog,
i na listić zapisivao stvari iz knjige.

Neki stariji tip je udarao aparate pored,
nervirao se,
a dva tipa u košuljama sedeli su za stolom pored,
pili kafu i posmatrali ga.
Skretali su pogled,
kao i svi mi prisutni,
kada bi guzata konobarica prošla.
Stariji tip brzo je gubio crvene koje je ubacivao,
i na kraju puko.
Nikada nisam razumeo kocku,
ne bih imao muda da okušam sreću na tome.

Ona dvojica su ustali za njim,
uzeli su kožnjake i potapšali ga po ramenu.
Sranje mu je progutalo celu solidnu platu,
i onda im je tupog pogleda,
predao ključeve od kola i sat.
Išao je bespomoćnim pogledom po penzionerima,
i zaustavio se na meni.
- Ovde se gubi plata, mali,
idi u biblioteku pa čitaj. -
rekao mi je.
- Idi ti u kurac. -
rekao sam mu.
- Mali ima muda*. -
rekao je jedan od dvojice zelenaša,
potapšao matorog da krene,
i pokazao mu ka izlazu.

*balls (muda na eng.)

Нема коментара:

Постави коментар