среда, 22. фебруар 2017.

Čista glava

Stvari su se malo izmenile
tj. ja ih menjam.
Nisam mogao da zaspim
dva meseca pre 5 ujutru
biti budan celu noć
gore je od svake kazne.
Sada treniram svaki dan
u teretani dižem i pumpam
svaki drugi treniram dva puta dnevno
ne pijem više kao pre
ne pijem skoro uopšte
obrijao sam svoju veliku bradu
smršao sam
jedem mnogo potrebnih proteina
malo masti
počistim sve na stolu kao Goku
doveo sam ishranu u red
konačno i san.
Fizički se osećam odlično
zdravo i umorno
glava mi je čista
mogu da se posvetim razmišljanju
o bitnim stvarima.
Od toliko energije sam prepaljen
pošto sam duže vreme sam.
Iznad teretane nalaze se dve vreće
na kojima trošim tu energiju.
Međutim
ne mogu često tako da se praznim
jer ruke moraju da mi zacele
cepam ih na vrećama
budu krvave
kasnije zarastu u kraste i ožiljke.

Ne razgovara mi se sa ljudima
koji mi nisu prijatelji
u autobusu do Beograda
razmišljam kako bi bilo
da nekoliko dana ćutim i ne pričam.
Odustao sam od te ideje
jer već za pola sata
naići će neki bosanac da me pita
za neku ulicu u Beogradu
ili matorac za striptiz bar
kolege sa fakulteta o ispitima itd.
Ne razgovara mi se sa devojkama
ustvari sada ne umem
dok pričaju posmatram im usne
vrat, noge, struk
ta priča me neće odvesti nigde
samo ću obuzdavati sebe
da ih ne uhvatim za kosu i slično.

Dok hodam ulicom
posmatram pločnike
tražim nešto na njima
šutiram lišće i prazne paklice cigara
razmišljam kako bih se pobio
iako se gnušam nasilja
tražio bih u glavi povod za tučom
sa običnim prolaznikom
razlog bi morao da bude baš dobar.

Ne osećam nikakve pripadnosti
potrebu za pričom
otišao sam do gradske biblioteke
uzeo osam knjiga poezije
tri romana i jedan dnevnik
pročitam knjigu za dan
nisam dugo čitao van fakulteta
ponovo spoznajem stari osećaj
kada sam knjigama bežao od ljudi
kada u trenutku
postojimo samo knjiga i ja
glasno se smejem ako je smešno
kažem jebote ako je takva situacija
genijalno koliko je jednostavno.

Sve više vršnjaka, poznanika
u braku su i imaju decu
ostali završavaju fakultete uskoro
ili imaju dobre poslove
ili ih vidim kako se drže za ruke
prođu pored, javim se.
Uskoro će novi izbori za predsednika
nove patnje za nas
ljude sa mozgom i dušom
nemam novca ponovo
ne znam kako mi napreduje
distribucija sopstvene knjige
prepaljen sam.

Vratio sam se u Pančevo
otišao u teretanu
nosim uvek svoj kasetofon u torbi
radio u teretani ima dve stanice
na jednoj ceo dan čitaju
misli nebitnih idiota
na drugoj puštaju savremene hitove
ja pustim Rage against the machine
Rammstein ili ACDC
odem posle treninga do vreće
udaram u nju bez rukavica
otvorim sve rane na rukama
isflekam vreću krvlju
dođem u stan
tuširam se hladnom vodom
i prespavam ostatak dana

Нема коментара:

Постави коментар