среда, 26. август 2015.

Nastavi da pričaš sa mnom

Sve mi to sada izgleda kao san,
ali znam da se desilo,
i nije moglo lepše da se desi,
kad si me pijanog jedne noći pozvala,
i rekla mi da dođem,
kako znam i umem sutra.

Bio sam jako srećan,
kako skoro nisam bio,
jer sam nekako znao da si to ti,
devojka koju sanjam,
između svojih košmara.
I koju maštam i zamišljam za sebe,
dok se vucaram pijan,
i sjeban nazad u stan,
bez dinara u džepu,
isto kako sam i izašao.
I bežim pored tebe u svojoj glavi,
dalje od ovih prolaznika,
koji su sjebani od spida,
i alkohola,
i od kretena u džipovima,
koji voze otvorenih prozora,
i smeju mi se na pešačkom,
jer misle da pričam sam sa sobom.
Nastavi da pričaš sa mnom...

Kad si me pozvala,
veče nisu mogli da mi pokvare,
ni pijani navijači Partizana iz kraja,
koji su me startovali,
dok sam nasmejan išao ka stanu,
i pitali da li sam cigan.
Toliko sam sijao od sreće iznutra,
da su uspeli da me zgotive,
i pored toga što sam mnogo mlađi od njih,
i što sam priznao da podržavam Crvenu Zvezdu,
zbog ćaleta,
i ponudili su me limenkom Nikšićkog,
paklom pljuga,
i ako želim, da pušim šit sa njima,
u parku staračkog doma.
Nosio sam crnu košulju sa belim notama,
i rekli su da nikad bolju nisu videli,
istu onu što sam nosio to veče,
kad si me poljubila,
i što je mirisala na tebe,
danima posle.
I uvek kažem da je važno kakav si čovek,
i da me zato nisu demolirali od batina,
nego mi obećali,
da će da jebu kevu bilo kome,
ko me samo mrko pogleda na Kotežu 2,
a ti si mi rekla,
da nosim nešto divno i posebno u sebi,
i da se to odmah primeti.

Ali bila si tu,
pored mene,
to se desilo,
siguran sam.
Imam kartu,
i mirisnu košulju kao dokaz.
I drago mi je da je ovo postala uspomena,
najdivnija koju imam do sada,
nego da je ostala samo san,
dok se vraćam u stan,
i pitam se da li ću te opet videti,
a svima pričam o tebi,
čak i liku koji je izvadio nož na mene,
i hteo da me opljačka.

Znam da moje pesme,
možda nisu tako dobre,
kao one koje si dobijala i čitala mi,
ali su moje,
i iskrene su,
i jedino mi one ostaju,
da me slušaju kako sam jadan,
ovako pijan,
i moraću da prestanem da pišem sada,
na ovom plakatu koji sam našao u džepu,
jer jedan lik me pitao za upaljač,
rekao sam da imam,
on je meni rekao da je tabletoman,
da pije teške lekove,
i da kad ode kući,
nastavlja da priča sa mnom...
Nastavi da pričaš sa mnom...
Nastavi da pričaš sa mnom...
Nastavi da pričaš sa mnom...

Нема коментара:

Постави коментар